کانون دانش آموختگان دانشگاه پیام نور میناب راه اندازی شود

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

کانون دانش آموختگان دانشگاه پیام نور میناب راه اندازی شود
نویسنده : admin تاریخ : پنج شنبه 21 اسفند 1393

کانون دانش آموختگان دانشگاه پیام نور میناب را راه اندازی شود

معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان میناب در جشن دانش آموختگان دانشگاه پیام نور میناب گفت: کانون دانش آموختگان این دانشگاه را راه اندازی شود

به گزارش روابط عمومی فرماندار میناب ،علرضا پاکدامن در جمع دانش آموختگان دانشگاه پیام نور میناب نیز با تشکر از فعالیتهای خوب فرهنگی این دانشگاه در شهرستان گفت: دانش آموختگان نباید به این سطح از تحصیلات بسنده کنند .

وی همچنین از دانش آموختگان خواست که کانون دانش آموختگان این دانشگاه را راه اندازی نمایند و حضور فعالتری در جامعه داشته باشند.

معاون دانشگاه پیام نوراستان هرمزگان ضمن تشکر از رئیس مرکزمیناب به دلیل برگزاری مراسم جشن دانش آموختگی دانشجویان از پاکدامن معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب به دلیل حضور در مراسم و همکاری های مداوم و خوب با دانشگاه پیام نور قدردانی نمود.

خانم دکترقربانی در ادامه به دانش آموختگان گفت: شما نباید منتظر استخدامهای دولتی باشید بلکه باید با ورود به عرصه کارآفرینی و با ایجاد شغل برای خود و دیگران کشور را در رسیدن به خودکفایی یاری نمایید.

رئیس دانشگاه پیام نورمرکزمیناب نیز ضمن خیر مقدم و تبریک به دانش آموختگان دانشگاه به آنها توصیه کرد: ضمن ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر به کارآفرینی بپردازند و در راستای توسعه فرهنگ کارآفرینی در جامعه تلاش نمایند.

مهدی مصلحی همچنین ابراز امیدواری کردکه دانشگاه پیام نورمرکزمیناب بتواند در آینده ای نزدیک شاهد پذیرش دانشجو در مقاطع تحصیلات تکمیلی با شد تا امکان تحصیل دانش آموختگان این دانشگاه و سایر دانشگاهها را فراهم نماید و به رشد و توسعه این منطقه از کشور عزیزمان کمک کند.

شایان ذکر است : 150 نفر از دانشجویان مرکز میناب ،دانش آموختگی خود را در مقطع کارشناسی جشن گرفتند. گفتنی است:اجرای برنامه های هنری و شاد، پخش کلیپ و اهداء تندیس به دانش آموختگان، از دیگربرنامه های این مراسم بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.